10 Ekim 2018 Çarşamba

İlle de Ben

Bazı insanlar duyma yetisine sahip ama dinlemek eyleminden fazlasıyla uzak.

Haftada bir değiştirdiği 10 sevgilisinin burçlarına kadar ezberleten şahsı bozuk birey benim geçmişimdeki tek insanın ismini duyduğunda o kimdi ya diyebiliyor. 
Sınavlarım bugün bit.. diyorsun o cümle daha bitmeden kendi geçtiği sınavın müjdesini veriyor. Telefon kapanırken son cümle: "Kalan sınavlarında başarılar canım, öptüm." Öpme beni. Sen öpme. İlla konuşmaya meraklıysan konuştuğun kadar dinlemeyi öğren. Mümkünse konuşma hatta. 

Kendi hayatı dışındaki tüm insanları önemsiz görmek nasıl içe kazılı bir bencilliktir. "İlişkide dününü ve geleceğini düşünme, anı biriktirirsin." diyen insan ben aynısını kendi ilişki sorununa çözüm olarak sunduğumda "Bugünü yaşadığım çok ilişki yaşadım. Anı biriktirilecek ilişki biteceği başından bilinen ilişki oluyor, bu öyle olmasın." diyebiliyor?
Kendi hayatında uygulamayacağın tavsiyeyi başkasının derdine karşı bunu yap işe yarıyor demek   "Bu ilacın baş ağrısını geçirmekle uzaktan yakından alakası yok, denedim bir işe de yaramıyor. Ben içmem, sen al iç bunu kesin etkili." demek aynı ilgisizliğin evlatları değil de ne?

Her insan acının en büyüğünü, aşkın en unutulmazını, ilişkinin en sorunlusunu, yaşamının en zorunu yaşadığını kurar kafasında. ne kadar 'en' varsa kendine yükler. 'En' de en fazla kendinde olsun ister.
Babasın kaybeden birine babamla farklı şehirlerdeyiz diye çok özlüyorum onu diye dert yanarsan benim sana tek kelime lafım yok.
Şartların da en zoru sizin. Sınav zamanındaki uyku saatlerini yarıştırmamızın mantığını ben hala anlamadım. Ben 4 saat uyudum, ben iki buçuk, ben hiç uyumadım.
Ben çok bunaldım derslerden diye bir arkadaşıma yazdığımda sen asıl beni gör öldüm bittim diyorasa bu beni rahatlatıyor mu? Hayır. O zaman başlıyor, napıyorsun'lara verilen "hiiç" cevapları. nasılsın'lara karşılık "normal"ler.

(Çok eskiden kaydedilmiş ama yayınlanmamış bir yazı bu. Yazıdaki kişiler eğer kendilerinden bahsettiğimi anladılarsa ki hiç sanmıyorum. Kusuruma bakmasınlar.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder